Pravidla pro úhrady a náhrady
Vrácení zboží:
Pokud nejste s nákupem spokojeni, můžete zakoupené zboží vrátit v původním stavu do 30 dnů od doručení (uveďte prosím číslo zásilky). Po obdržení zboží vám vrátíme hodnotu nákupu. Veškeré vrácení zboží musí být nahlášeno prostřednictvím našeho oddělení služeb zákazníkům.
Obdržel/a jsem vadný výrobek:
Pokud jste obdrželi vadný výrobek, obraťte se co nejdříve na náš tým podpory a uveďte následující informace:
- Číslo objednávky
- Který výrobek je vadný
- Popis problému
- Fotodokumentace
Pokud byl balíček při doručení poškozen, pořiďte fotografii a zašlete ji přímo našemu týmu podpory. Veškeré reklamace poškozených balíčků je třeba uplatnit do 7 dnů od doručení. Bez dokladu o poškození potvrzeného členem našeho týmu podpory nemůžeme vystavit vratku, dobropis ani vyměnit zboží.
Obdržel/a jsem nesprávný výrobek:
V nepravděpodobném případě, že jste obdrželi nesprávný výrobek, neprodleně kontaktujte náš tým podpory a uveďte následující informace:
-
Číslo objednávky
- Název výrobku, který jste neobdrželi
- Název výrobku, který jste obdrželi
- Obrázek výrobku, který jste obdrželi
Výměna:
Výměnu výrobků bohužel nenabízíme. Pokud si přejete výrobek vyměnit, doporučujeme nám jej vrátit a poté provést novou objednávku správného výrobku.
V případě vadných výrobků:
Pokud je výrobek vadný, byl poškozen při přepravě nebo je jinak poškozen, vrácení je bezplatné.
Chci vrátit výrobek (výrobky):
Pokud zákazník zakoupil špatný výrobek, výrobek mu nesedí nebo si jej jednoduše nechce ponechat, je zákazník odpovědný za skutečné náklady na zpětnou dopravu, štítek pro vrácení a potvrzení o doručení.
Máte-li jakékoli dotazy, obraťte se prosím na naše oddělení služeb zákazníkům
Kontaktujte nás
Trendovka provozuje společnost LUXELINK PTE. LTD., společnost registrovaná v Singapurské republice. Jedinečné číslo společnosti: 202416963Z.
Adresa: Staringstraat 28h, Amsterdam, Severní Holandsko, 1054 VR, Nizozemsko
E-mailová adresa: info@trendovka.cz
Telefonicky: +31619161336
Otevírací doba zákaznického servisu:
Pondělí až pátek: 08:00 až 17:00
(GMT+01:00) Pargue
Vždy se snažíme odpovědět do 24 hodin.