Často kladené otázky
Kdy mohu očekávat svou objednávku?
Aby naše ceny byly co nejnižší, dodává Trendovka produkty přímo od výrobce nebo dodavatele. Úspěšné zpracování vaší objednávky obvykle trvá 1–2 pracovní dny (pondělí – Pátek). Průměrná dodací lhůta v Česká republika je přibližně 2-9 pracovních dnů (pondělí - Pátek).
Očekávaná dodací lhůta uplynula, kde je moje objednávka?
Ve většině případů jsou objednávky doručeny v předpokládané dodací lhůtě. Vaše objednávka se bohužel může zpozdit. Čekali jste další 3 dny po původní době doručení a stále jste neobdrželi svou objednávku? Pokud ano, kontaktujte nás na e-mailu: info@trendovka.cz
Jaké jsou náklady na dopravu?
Vždy můžete využít dopravu zdarma u Trendovka do Česká republika.
Chybí mi některé produkty, jak je to možné?
Některé objednávky jsou z důvodu omezení hmotnosti zasílány v samostatných balíčcích. Pro zajištění kvality produktu mohou produkty, které si objednáte, pocházet od různých dodavatelů. Pokud objednáte více produktů současně, produkty nemusí být doručeny současně. Nebojte se, vaše objednávka je na cestě. Zbytek vaší objednávky bude obvykle odeslán do 1 až 3 dnů.
Co mám dělat, když obdržím poškozenou zásilku?
Bohužel se může stát, že vaše objednávka bude při doručení poškozena. Jako zákazník s tím evidentně nemůžete nic dělat. V takovém případě prosím neprodleně kontaktujte naše oddělení zákaznických služeb zasláním e-mailu na adresu info@trendovka.cz. Reklamaci je nutné vyfotografovat a přiložit k e-mailu. Vložku vyměníme zdarma. Nevracejte prosím zboží, aniž byste nám poskytli fotografie. Jinak bohužel nenajdeme vhodné řešení. Náš tým zákaznických služeb se bude vaší zprávou co nejrychleji zabývat a bude s vámi spolupracovat na nalezení nejlepšího řešení.
Co se stane, když jste zakoupili špatný produkt, nehodí se nebo produkt již nechcete?
Nejprve kontaktujte naše oddělení zákaznických služeb info@trendovka.cz . Uvidíme, jaké řešení je pro vás nejlepší. Pokud neuspějeme, zaplatíte pouze náklady na dopravu za vrácení produktu k nám.
Kolik stojí vrácení?
Jsme zodpovědní za náklady na vrácení, pokud jsou obdržené produkty poškozené nebo vadné. Pokud jste však zakoupili nesprávný produkt, nesedí nebo produkt již nechcete, náklady na vrácení nese zákazník.
Máte další otázky?
Kontaktujte nás:
Trendovku provozuje společnost LUXELINK PTE. LTD., společnost registrovaná v Singapurské republice. Jedinečné číslo společnosti: 202416963Z.
Adresa: Staringstraat 28h, Amsterdam, Severní Holandsko, 1054 VR, Nizozemsko
E-mailová adresa: info@trendovka.cz
Telefonicky: +31619161336
Otevírací doba zákaznického servisu:
Pondělí až pátek: 08:00 až 17:00
(GMT+01:00) Pargue
Vždy se snažíme odpovědět do 24 hodin.